Кадр з фільму «Ілюзіоніст»

 

[лекції, після яких ви дивитиметесь кіно іншими очима]

РЕЄСТРАЦІЯ

 

Як подолати четверту стіну і змусити глядача «прожити» фільм. Як кіно впливає на людську психіку. 

Як режисери маніпулюють підсвідомістю глядача, які методи вони використовують, щоб утримати його перед екраном. Навіщо режисери приносять на вівтар мистецтва комфорт глядача. Про все це на лекціях курсу «Кіно, в яке ми віримо. Психологія глядацького сприйняття».

Теми лекцій:

Лекція №1 –  2 березня, 19:00. Ідентифікація з персонажем стрічки як успішний режисерський прийом.

Актор як ключовий посередник між глядачем та режисером. Порівняльна характеристика театральних шкіл в кіно – системи Станіславського та системи Мейерхольда. Прийоми німого кіно: пантоміма і пластика замість тисячі слів. Актори-легенди світового кіно – Марлон Брандо, Кетрін Гепберн та всі-всі-всі. Аналіз деталей виконавчої майстерності,  що мають на меті загострити сприйняття глядача та асоціювати себе з персонажем.

Лекція №2  –  16 березня, 19:00. Кіноексперименти і психоаналіз. Як Фройд, Юнг і Лакан створили кіно. 

Радикальний сюрреалізм, як перші практичні кіноексперименти з психоаналізу. Чому прийом "автоматичного письма" не працює у кінематографі та які винятки підтверджують правило. Атмосфера фільму як розгорнута метафора підсвідомості. Монтажна теорія Ейзенштейна – чому вона актуальна й сьогодні? Режисери, які приносять на вівтар мистецтва комфорт глядача.– Луїс Бунюель, Альфред Гічкок, Лукіно Вісконті, П'єр Паоло Пазоліні, Алехандро Ходоровськи, Девід Лінч та інші.

Лекція №3  –  23 березня, 19:00. Ефект присутності: все про ідентифікацію глядача з камерою. 

Експериментальна документалістика Дзиги Вертова – ефект присутності за рецептом авангардних 20-их. Коли камера важливіша за сюжет (на прикладі робіт Віма Вендерса, Андрія Тарковського, Гаспара Ное). Суб'єктивна зйомка: світ очима персонажа як один з радикальних прийомів кіномистецтва ("Заворожений", "Леді в озері", "Летять журавлі", "Дивні дні", "Бути Джоном Малковичем", "Вхід у порожнечу"). Жанр псевдодокументалістики, або ж мок'юментарі – нове слово у боротьбі кіно за переконливість.

Лекція №4  –  30 березня, 19:00. Кіно як діагноз суспільства. Самоаналіз кінематографа.

Рефлексія кіно як мистецтва, що розвивається хаотично та непередбачувано. Визначні фільми про кіно як засіб зрозуміти методологію "великої ілюзії". Картини, які ставлять діагноз акторам та публіці одночасно. Тенденції маргіналізації професії актора кіно. Аналіз найновіших симптоматичних творів ("Корпорація "Святі мотори", "Зоряна мапа", "Бьордмен", "Зільс-Марія"). Ідентифікація з актором як практичне втілення ідеї симулякру та метод зміни погляду на кінематограф в цілому.

Про лектора:

Лук’ян Галкін – кінокритик, кінознавець. Засновник кінолекторію у Freud House, куратор кіноклубу Videodrom. У своїй науковій роботі досліджує тему влади у фільмах Олександра Сокурова.Ведучий курсу "Історія кінематографу" в Центрі PhotoCULT. Більше інформації про лектора в Інтерв'ю з Лук'яном Галкіним

Вартість занять:

Абонементи "Раннє планування" 

(при сплаті до 24.02.2015р.):

Абонемент 4 лекції, (вартість 1 лекції 95 грн) – 380.00

Абонемент 2 лекції,  (вартість 1 лекції 105 грн) – 210.00

Абонементи "Стандартні" 

(при сплаті після 24.02.2015р.):

Абонемент 4 лекцій, (вартість 1 лекції 110 грн) – 440.00

Абонемент 2 лекцій, (вартість 1 лекції 115 грн) – 230.00    

Разове відвідування - вартість 1 лекції 125.00

Знижка студентам 50%! 

Розклад: Лекції проходять щопонеділка, починаючи з 2 березня, о 19:00 – 21:00.

Реєстрація: для того, щоб зареєструватись, будь ласка, заповніть он-лайн форму.
Якщо ви бажаєте відвідувати програму полекційно, будь ласка, оберіть відповідну опцію (Разове відвідування) та вкажіть, яку саме лекцію ви хотіли б відвідати. Якщо ви бажаєте придбати абонемент, то в он-лайн формі оберіть вид абонементу.
 
Контакт координатора курсу +38 050 443 6149.

Місце проведення : Національний науково-природничий музей, Київ, вул. Богдана Хмельницького, 15

ICal |  Google calendar